مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-01اقتصادي

کمبود آب شهر گرمدره برطرف می شود 


با اتمام عملیات اجرایی طرح های جدید آبرسانی، مشکلات کم آبی در شهر گرمدره رفع خواهد شد.

- حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال افزایش جمعیت در این شهر و کاهش آبدهی منابع تأمین آب منطقه ی گرمدره میزان تولید آب در این شهر به حدود 105 لیتر در ثانیه رسیده است درحالیکه نیاز آبی حدود 135 لیتر بوده است.

وی افزود: کاهش تولید منابع آب شرب از یکسو و اضافه شده جمعیتی در خور توجه که در یک شهرک جدید 2800 واحدی به مجموعه ی نیاز آبی شهر اضافه شده از سوی دیگر، همزمان با گرما و پیک مصرف منجر به افت فشار یا قطع آب در برخی مناطق به ویژه در گرمدره شمالی (بین جاده مخصوص و بزرگراه تهران - کرج) شده است.

مدیرعامل آبفای البرز در تشریح اقدامات لازم برای جبران کمبود آب در گرمدره بیان داشت: از چند ماه قبل به دنبال اخذ مجوز حفاری چاه عمیق بودیم وهم اکنون این چاه در حال حفر و همزمان خط انتقال آن هم در حال اجرا است و طی 10 روز آینده این چاه به مدار بهره برداری وارد خواهد شد.

نامداری ادامه داد: در اقدامی مهم و با همکاری شهرداری شهر گرمدره مقرر شد با اجرای بیش از 5 هزار متر لوله گذاری 315 میلی متر، حدود 50 لیتر بر ثانیه آب به گرمدره منتقل شود و هم اکنون پیگیری اخذ مجوزهای لازم حفاری توسط شهرداری در حال انجام بوده که بلافاصله با اخذ مجوز، عملیات اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب شهر گرمدره برطرف می شود 

کمبود آب شهر گرمدره برطرف می شود